Tutaj możesz przeczytać na czym
polegają dane gry w turnieju!
SkyFight to gra rozgrywająca się na wyspach nad voidem, gdzie wszystkie drużyny rywalizują ze sobą, aby przeżyć jak najdłużej. Każdy na start dostaje podstawowe itemy, a resztę może zdobyć ze skrzynek z losowymi itemami. Na sam koniec zacznie się eliminacja, w której tnt będzie spadać z nieba, aż nie zabije wszystkich graczy. Punkty są przydzielane za zdobyte miejsce, przeżyty czas oraz za zabójstwa.
Parkour to klasyczna gra, w której wyczucie skoku odgrywa kluczową role. Mapa jest podzielona na rundy oraz etapy: łatwy, średni, trudny, bardzo trudny. Na każdą runde przypada tylko jedna próba, więc jeśli gracz spadnie traci życie. Po stracie wszystkich żyć odpada. Punkty są przydzielane za zdobyte miejsce.
W trybie Infection kluczowa jest celność i zwinność. Łuk to ważna broń, ale są też inne opcje, jak potki do ataku i obrony. Gracze posiadają butle, które leczą drużynę i służą do otwierania sejfu z punktami. Więcej butli przyspiesza usuwanie zainfekowanej warstwy blokującej sejf, ale butle można niszczyć, co przywraca warstwę. Gracze zamiast umierać, zostają zainfekowani i muszą być uleczoni, by przeżyć. Mapa zawiera system wentylacji do szybkiego, ukrytego przemieszczania się, a z czasem bramy otwierają nowe pokoje. Na końcu w ostatnim pokoju poziom lawy rośnie, a punkty zdobywa się za pozycję, zabójstwa i wykopane bloki.
CircleRush to gra rozgrywająca się na okrągłej mapie w dwuosobowych składach. Gracze na tym trybie muszą zająć jak najwięcej stref i przy tym nie dać się zabić, ponieważ odradzanie jest wyłączone. Punkty są przydzielane za przejęte strefy oraz za zabójstwa.
DeadlyRun to zabójczy wyścig, w którym gracze muszą przejść specjalnie przygotowane tory. Dodatkowo mają możliwość walki między sobą, co może mocno utrudnić grę. Punkty są przydzielane za zdobyte miejsce.
SurvivalGames to gra, która stawia przed graczami wyzwanie przetrwania na ogromnej mapie ze skrzynkami wypełnionymi losowym lootem, a drużyna, która przeżyje jako ostatnia, wygrywa. Pvp włącza się po kilkunastu sekundach od startu, a punkty są przydzielane za zdobyte miejsce, przeżyty czas oraz za zabójstwa.
Explosion tag to wybuchowy tryb, w którym gracz posiadający tnt musi sie go czym predzej pozbyc, jesli nie zrobi tego odpowiednio szybko, wybuchnie i zostanie wyeliminowany. Gracze przekazuja miedzy soba tnt uderzajac się, a osoba ktora przetrwa jako ostatnia wygrywa. Punkty są przydzielane za zdobyte miejsce.
CaptureTheFlag to gra, w której gracze muszą zdobyć flagę przeciwników i przenieść ją do swojej bazy. Przed grą gracze mogą rozstawić pułapki, w które mogą wpaść przeciwnicy. Po śmierci gracze się odradzają a punkty są przydzielane za doniesione flagi oraz zdobyte miejsce.
Na HoleInTheWall trzeba mieć oczy dookoła głowy. Zabójcze ściany tylko czekają na to, aby zepchnąć z platformy nieświadomych graczy! Ściany mogą pojawiać się z każdej strony, a ich prędkość i trudność zwiększa się z czasem! Dodatkowo trzeba uważać na znikające bloki na platformie oznaczone kolorem czerwonym. Punkty są przydzielane na przeżyty czas i zdobyte miejsce.